mandag den 26. marts 2012

Calories and a link

Er det ikke på tide, at vi får et indlæg om mascara? Det tror jeg nu nok, at det er. Derfor vil jeg gerne fortælle om min yndlingsmascara lige for tiden: 2000 Calorie fra Max Factor. Den har for nyligt fået et mere moderne look, for den er rent faktisk tyve år gammel! Altså er det en klassiker, og det er den med god grund. Den kan nemlig give flot volume til vipperne for kun 100 kroner. Til stranden eller svømmehallen kan man også få den vandfast, men om den version bliver på vipperne, ved jeg dog ikke. Til gengæld kan jeg love, at den almindelige mascara er ganske holdbar, den er heldigvis ikke en af de mascaraer, som i løbet af dagen ender på huden under øjet - noget som jeg virkelig sætter pris på ;)

NB: Har du set indlægget på Jo's Makeup Blog, som handler om en anmeldelse fra min blog? Ellers kan du se det her: http://josmakeupblog.dk/2012/03/24/dear-readers-review-1/

Foto: billigvoks.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar