mandag den 19. marts 2012

Facemapping?

For snart længe siden lagde jeg ansigt til en såkaldt facemapping. Jeg var ikke helt klar over, hvad det gik ud på, men det er simpelthen en kortlægning af ansigtet. Det var hos Hudplejecentret i Greve, at jeg fik analyseret min hud, og det tog cirka en halv time. De 30 minutter forløb således: Først fik jeg udleveret en seddel, som jeg skulle udfylde med mine oplysninger om blandt andet kostvaner, soldyrkelse og eventuelle hudproblemer. Derefter tog kosmetologen og jeg en snak om vaner, som måske skulle forbedres. Så begyndte selve analysen af huden, den startede med en afrensning, et grundigt kig på hudens zoner og til sidst skintonic og creme. Uden for behandlingslokalet blev jeg anbefalet produkter fra Dermalogica, men der var absolut ingen tvang til at købe dem. Dog skal det lige nævnes, at de hos Hudplejecentret tilbyder gratis facemapping ved køb af Dermalogica produkter for 500 kr. Alt i alt synes jeg det var en super god og lærende oplevelse, for det kan godt betale sig at lære sin hud lidt bedre at kende :)
Foto: healthconsciousbray.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar