søndag den 25. marts 2012

The last one

Så er vi nået til det sidste indlæg, som handler om hudanalyser - i hvert fald lige foreløbigt. Denne hudanalyse ligger i den mere naturlige ende, den foregik nemlig hos Annemarie Börlind. Vi snakkede hudplejerutiner og selvfølgelig om hvilke produkter, der egner sig bedst til min hudtype. Resultatet blev Purifying Care Cleansing Gel, Purifying Care Facial Toner og Purifying Care Facial Cream, som både anvendes dag og nat og i øvrigt dufter fantastisk. Jeg blev anbefalet af bruge Exfoliating Peel en gang om ugen, mens Purifying Care Cleansing Mask kan bruges flere gange om ugen og endda også som spot-on behandling på de enkelte bumser. Purifying Care "Ultra Stick" skulle være særdeles anbefalelsesværdig, og den er da også et produkt, som jeg overvejer at investere i. Efter analysen fik jeg udleveret et par prøver, det er jo altid en god ting. Personligt hælder jeg mest naturlige hudplejeprodukter, og hvis I også har det sådan, så kunne Annemarie Börlind være en ide. Alle produkter er uden syntetiske indholdsstoffer og parabener, og samtlige produkter stammer fra kontrolleret økologisk dyrkning :D
Foto: helseriet.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar