mandag den 19. marts 2012

More makeup

Sidst jeg var i Matas, blev jeg forkælet med makeupartist tips fra Lancôme. For en god basis blev min hud renset, og derefter brugte makeupartisten Pure Focus dagcreme til at fugte huden. Så fik jeg ensartet huden med Teint Idole foundation, som i øvrigt holdt længe efter påførelsen. Øjnene fik farve med øjenskygge i F90 Baby Nue og så lige en streg med en vandfast brun eyeliner i farven Chataigne. Mascara Drama gav volume til vipperne (jeg skal åbenbart gå efter volumegivende mascara og ikke længde - så lærte man også det). Afslutningsvis skulle jeg vælge, om jeg ville have lipgloss eller læbestift på, og selvom jeg normalt foretrækker lipgloss, måtte jeg bare prøve en af de nye læbestifter Rouge In Love, og valget faldt på en meget neutral farve til den stærke øjenmakeup. Jeg fik desværre ikke taget noget billede, men her er et billede af de fine læbestifter <3

Foto: instyle.uk.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar