onsdag den 18. april 2012

I love chocolate

Indrømmet: Jeg ELSKER chokolade og gerne MASSER af det! Men desværre har min krop ikke lige så godt af det som mine smagsløg. Derfor er det da vidunderligt, at The Body Shop har tænkt på alle os chokomaner og derfor har skabt Chokomania - en produktserie med lækre sager, som dufter af, ja, chokolade. Og det er ikke bare den der billige chokoladeduft, som man langt fra bliver lækkersulten af. Nej, det er en ægte chokoladeduft, som man kan blive virkelig afhængig af. Jeg er vild med alle produkterne, men Chokomania Shower Cream er og bliver min favorit. Forestil dig en lækker chokoladesovs, som smelter på din krop i stedet for tungen. Den er lige til at spise (men det er nok en dum ide..). Udover mit yndlingsprodukt kan du både få body butter, lotion, bodyscrub, lip butter og hjerteformede faste sæber, så det er bare med at finde din(e) favorit(ter). Jeg lover, at de vil smelte dit chokoladehjerte <3
Foto: vk.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar