tirsdag den 3. april 2012

Navigate Her

Lige fra første gang jeg så Essies forårskollektion, var der en af farverne, som jeg forelskede mig ekstra meget i: Navigate her. En smuk pistaciegrøn farve, som passer perfekt til forårets pasteller. Derfor tog det mig ikke mange sekunder at klikke neglelakken ned i indkøbskurven efter en tur på nettet. Da den endelig kom med posten og på mine negle, var jeg lige så forelsket, som jeg var ved første øjekast. Bliv ikke forskrækket efter første lag, hvor den godt kan skille lidt. Den skal skal bare have et lag til, og så er du afhængig. Holdbarheden er også i top, efter en uges knap så pæn behandling sad den stadig pænt på mine negle, og det var endda uden over- og underlak :D

Foto: Navigate her - efter syv dage! :o

Ingen kommentarer:

Send en kommentar