mandag den 30. april 2012

A yellow box of sunshine

Når vejret skifter, bør man også skifte sine skønhedsprodukter. Derfor var det lidt held i uheld, at jeg i går aftes løb tør for min følgesvend igennem vinteren, som er en håndcreme fra Yves Rocher Botanical Expertive Hands. Man får 50 ml for omkring 50 kr, og det synes jeg er ganske fornuftigt. Normalt vil jeg altid foretrække håndcremer uden parfume, men dennes cremes indhold af økologisk arnica og sheasmør har altså bare gjort noget godt for mine hænder - og faktisk også mine fødder. Af samme grund er jeg kommet igennem de kolde måneder uden tørre pletter, hvilket er unormalt for min hud. Derfor er den klart anbefalelsesværdig, men gem bare den lille solstråle lidt væk, for nu skal forårets ægte solstråler nydes :D
Foto: yves-rocher.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar