fredag den 25. maj 2012

Blixz your fingers

Da jeg skal til fest i aften, tænkte jeg, at det ville være en god anledning til at pynte neglene. Mit valg faldt på Blixz, der laver de flotteste neglefolier med mønstre, som du kan kliste på dine negle. Jeg synes, at det ser godt ud, men jeg kan allerede nu fornemme, at det ikke er noget, som kommer til at holde mange dage. Netop derfor er de gode til særlige arrangementer, hvor man gerne vil gøre noget ekstra ud af sig selv. Et godt tip er at klippe neglene lidt korte inden påføring, for så kan man bruge det overskydende stykke af neglefolien til at sætte på en anden negl, hvis størrelsen altså passer. På den måde kunne jeg nøjes med at bruge en halv pakke, så der også er til en anden god gang. Udover neglefolie skal du bruge en neglebuffer og en neglefil samt en saks til at klippe den ønskede form. Hvad synes I om resultatet? :)

Foto: Blixz med en fin baggrund af roser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar