torsdag den 24. maj 2012

Summer time

Sommertid betyder for mig eksamenstid, og det er også forklaringen på, hvorfor jeg ikke har været så aktiv på bloggen de seneste par dage. Men jeg har skam ikke glemt mine søde læsere, så her får I en anmeldelse af noget, der er meget aktuelt i disse dage - og forhåbentlig mange dage endnu. Jeg snakker naturligvis om solcreme. Vil man beskytte sin hud mod andre skadelige sager udover solen, så er Derma Sun en klar favorit hos mig . Min følsomme lyse hud (og pengepung) er glad for, at Dermas solcremer bærer både Svanemærket og Astma-Allergi Danmarks mærke, og desuden er til at betale. Prisen er netop en vigtig faktor, for der skal bruges rigeligt med creme hver gang, du vil beskytte dig mod Solen og alle dens bivirkninger såsom hudkræft, rynker og pigmentfejl. Jeg plejer at bruge en spiseskefuld creme til hver arm, hvert ben samt en til ryggen og en til maven. Og når du er godt smurt ind, er det bare med at komme ud i det dejlige solskinsvejr, men husk nu at nyde det med måde :)
Foto: derma.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar