søndag den 3. juni 2012

Be my valentine

Det er lang tid til valentinsdag, men valentine er navnet på min nye lak fra Sephora, som jeg fik gratis udleveret i forbindelse med Sephoras Grand Opening - læs om denne oplevelse her. Jeg synes, at det er en rigtig piget farve, som især vil se godt ud på et par glade (og måske solbrune?) sommerfødder. Størrelsen på  flasken er helt perfekt både pga. en smule pladsmangel i den stigende samling af neglelakker, og også fordi de fleste alligevel aldrig får tømt en hel flaske. Penslen skal jeg lige vænne mig til, men jeg elsker, at Sephoras lakker findes i et spændende udvalg af farver til en meget fornuftig pris. Jeg har allerede et par ekstra farver i kikkerten, som jeg helt sikkert skal have fat i, næste gang turen går til København . Nu vil jeg beundre mine nylakerede negle, mens jeg prøver at samle mig om eksamenslæsningen til i morgen ;)

Foto: En lille sød flaske tøsethed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar