mandag den 30. juli 2012

Disco Pink

Denne lak har jeg haft liggende et par måneder, men jeg har ventet på en smule kulør, inden den skulle afprøves (og som vejret ser ud lige nu, så bliver jeg vist ikke brunere - tænk hagl, torden og regn i tykke stråler!). Men nu skulle det altså være, og jeg synes da, at farven, som i øvrigt er fra Max Factor og har navnet Disco Pink, er ganske fin. Det er en flot neon pink, som godt kunne minde en smule om denne pink sag. Og nu vi er ved det, så tager jeg snart turen til København for at hamstre flere Sephora lækkerier. I skal nok høre mere om det i løbet af de næste par uger. Penslen kunne have været bedre, men er man vant til at lægge neglelak, så er det nok ikke et problem. Jeg overvejer at kombinere farven med en turkis lak på højre hånd, det tror jeg ville give et lækkert sommerlook. Så må vi jo håbe, at vejret snart retter sig derefter ;)

Foto: Tænker du også Barbie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar