lørdag den 7. juli 2012

See ya later

Så er beauty kufferten pakket, neglene lakeret og kroppen smurt ind i en smule selvbruner - jeg tager nemlig på ferie i morgen tidlig. Men inden da syntes jeg lige, at I skulle have et sidste indlæg, for der kommer som sagt til at være lidt stille på bloggen, mens jeg er væk (medmindre jeg kan få skaffet lidt adgang til internettet, det finder vi ud af). Neglelakken på dette billede har I tidligere set her, og det er stadigvæk nok den lak, jeg bruger mest. Jeg synes, at den giver et lækkert og velplejet look. Som I også kan se, har den dog fået et lille tvist i form af et par neglestickers på hver ringefinger, jeg synes selv, at det ser ret fint ud. Desværre er det nok svært at få fat på lige præcis disse stickers, da jeg købte dem sidst, jeg var syd på i en slags Tiger butik. Jeg håber alligevel, at det kan være en inspiration. Nu vil ordne de sidste par småting inden i morgen, og så håber jeg, at jeg kan få mulighed for at skrive, mens jeg er af sted. Vi ses søde læsere og god ferie, hvis I er ligeså heldige som mig :D

Foto: Essie Buy Me A Cameo samt neglestickers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar