lørdag den 21. juli 2012

I'm in love with...

Denne måneds GOODIEBOX var ganske enkelt fantastisk. To ting som jeg er blevet særligt glad for er en neglelak fra Depend (en anmeldelse af den kommer senere) samt en lipgloss fra det danske mærke Body Nordic. I dag vil jeg så fortælle om lipglossen, der er gået hen og blevet mit yndlings produkt til læberne. Hvorfor? Fordi den ikke klistrer, fås i tre smukke farver og så giver den læberne et vidunderligt lag shimmer. Body Nordics lipgloss oser af kvalitet, og dufter de også dejligt. Efter at have prøvet dette produkt er jeg udover andre farver lipgloss også blevet nysgerrig efter at prøve nogle af de tilsyneladende lækre kropsprodukter, som er pakket ind i flot og indbydende emballage. Derudover har mærket også en kropsolie med glimmer, der også har fanget min opmærksomhed. Lipglossen koster 100 kroner for 15 ml, og det synes jeg er en glimrende pris for et så godt produkt. Body Nordics produkter kan bestilles via nettet her <3

Foto: bodynordic.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar