onsdag den 18. juli 2012

Let it shine

Så er jeg hjemme fra Kroatien. Derfor tænkte jeg, at dette indlæg skulle handle om det produkt, som jeg har brugt mest i løbet af ferien - nemlig solcreme. Min ultimative favorit, der i øvrigt nåede at blive tømt i løbet af feriens syv dage, var en nyhed fra Garnier. Golden Protect Lotion SPF30 (den fås også med SPF20 og SPF10 til de mindre lysfølsomme hudtyper) indeholder de fineste små glimmerpartikler, som giver huden det smukkeste skær. Det betyder farvel til hvide plamager fra fedtede sollotions og goddag til en let smøre, der gør huden så fin. For mig var det perfekt, fordi jeg - desværre - nogle gange fravælger solcremen i forfængelighedens navn blot for at undgå det kedelige hvide skær. Jeg ved, det er utrolig dumt (tænk ubehagelige følger som uklædelig rød hud, rynker og ikke mindst hudkræft), men på ferien løste jeg altså problemet med den nye solcreme, og jeg undgik dermed at skade min hud. Til gengæld skinnede jeg om kap med solens stråler :D

Foto: feelunique.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar