fredag den 6. juli 2012

Luxurious aromatherapy skincare

Som jeg tidligere har nævnt her på bloggen, så er nogle økologiske eller naturlige produkter bedre for samvittigheden end for sanserne - disse produkter føles bare ikke lige så lækre som de "normale". Men i takt med at efterspørgslen på denne varegruppe stiger, så bliver udvalget heldigvis både større og bedre, og det kan vi lide. Af samme grund er jeg lykkelig over at have opdaget Decleor, der er en serie naturlige og luksuriøse produkter. Især Hydra Floral Cream og Aroma Night Neroli Night Balm har rørt mit skønhedshjerte, fordi begge cremer har fantastisk duft og konsistens. Aldrig har påsmøring af creme været så behagelig, og jeg siger jer, mine kinder har aldrig været så bløde, som de var efter brug af Decleors vidundere. Prisen er lidt pebret, men har man lyst til ultimativ selvforkælelse, så er det her altså sagen. Lyder produkterne som noget for dig, så kan du lige nu få et rejsesæt, som udover mine to favoritter indeholder rensemælk, skintonic og ansigtsolie. Alt dette får du på lookfantastic.com for omkring 186 danske kroner. Ja, jeg er glad for at handle på nettet ;)
Foto: eksklusivhudpleje.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar