fredag den 20. juli 2012

Magic or magnetic?

Tæt på hvor jeg boede i Kroatien lå en negleklinik, som jeg selvfølgelig var nødt til at tage et kig på. Her tilbød de manicure med en teknik, hvor man bruger magneter til de forskellige negledesigns. Jeg havde længe overvejet at prøve disse nye lakker, og nu da muligheden var der, måtte jeg jo prøve. Efter at have plejet mine hænder med blandt andet lavendelbade og håndmassage gik negleteknikeren i gang med magneten. Først lagde hun et lag (i mit tilfælde rosa) lak, så holdt hun magneten tæt på lakken i omkring 10 sekunder, og da hun fjernede magneten, kom de fineste lyserøde striber til syne. Alt efter om man vil have striberne skrå eller lige, kan man holde magneten, som man lyster. Bare sørg for at den ikke rører lakken, for så er det af med farven og forfra med magneten. Jeg synes, at resultatet blev rigtig godt, og jeg har helt sikker tænkt mig at få fat på en af disse lakker - en sølvgrå måske? Det er i hvert fald en nem måde at forsøge sig med lidt forskellige designs, hvis man ikke er så erfaren til det med neglepynt, eller hvis tiden ikke lige er der til det helt store projekt :)

Foto: Resultatet holdt en hel uge ekskl. overlak og inkl. klor og saltvand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar