tirsdag den 3. juli 2012

Tangle Teezer

Mit hår (og hovedbund) elsker, når den daglige hårbørstning foregår med Tangle Teezer. Har du aldrig hørt om den? Så kommer beskrivelsen her: Tangle Teezer er en børste, som er genial til filtret hår og af samme grund har har opnået stor popularitet i England. Det skyldes sammensætningen af korte og lange børstepigge, der som en bonus giver en skøn massage til hovedbunden. Hårbørsten fungerer til alle hårtyper, også hvis man har extensions eller sart hovedbund. Siden jeg modtog den, har jeg flittigt børstet med det lille vidunder, som i øvrigt kan fås i flere flotte farver. Den fylder ikke meget, og prisen er særdeles rimelig i forhold til virkningen. Jeg tror aldrig helt jeg vænner mig til at have børsten i hånden, for jeg savner altså et håndtag. Af samme grund taber jeg tit børsten, men den har endnu ikke taget skade af det. Måske er det bare mig, som er klodset ;)


Foto: moderngent.com

2 kommentarer:

  1. Har tænkt på at skulle have mig sådan en tangle Teezer. Hvor kan man kæbe den??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte min på lookfantastic.com for lidt under 100 kr. Der er gratis levering til Danmark :D

      Slet