mandag den 2. juli 2012

Vacation

Først og fremmest vil jeg undskylde for min inaktivitet her på bloggen. Sommerferien virkede som en god mulighed for at få mere tid til at blogge, men så skulle jeg i sommerhus (uden internet!) og nu tager jeg på ferie igen i næste uge - også uden internet. Heldigvis skal jeg ikke noget i denne uge, hvilket betyder masser af tid til afprøvning af nye produkter. Som medlem af Vichys fanside på facebook fik jeg for nylig muligheden for at teste deres nye Normaderm produkt. Jeg modtog derfor en creme samt tre små prøver på rensegel. På facebooksiden kan man nu finde følgende anmeldelse: Efter en testperiode på lidt over en uge er jeg blevet meget glad for Normaderm. Jeg elsker konsistensen, og så har den hjulpet en del på min urene hud. Skinnende hud og en ujævn hudtone er fortid med denne creme, som jeg helt sikkert vil forsætte med at bruge. Dog kun som natcreme da den desværre ikke indeholder solfaktor. Men generelt er jeg meget tilfreds med produktet :)

Foto: Vichy Danmarks facebookside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar