fredag den 27. juli 2012

Would you like a cup of tea?

Husker du også at pleje dig selv indefra? Jeg indrømmer gerne, at det måske ikke lige er min stærke side, men her på det seneste er jeg dog blevet mere opmærksom på det. Derfor er jeg begyndt at drikke te hver morgen. Det lyder måske ikke som noget særligt, men for mig er det alligevel specielt. Jeg kan nemlig overhovedet ikke lide te, kombinationen af varmt vand tilsat kunstig smag er bare ikke - skal vi sige min kop te. Pukkas økologiske te har heldigvis fået mig og mine smagsløg på andre tanker. Med navne som "refresh", "harmonise" og "cleanse" skulle den sunde te eftersigende gøre et eller andet godt for kroppen, som huden også kan have gavn af. Om det virker eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men faktum er, at de smager godt, hvilket er nok til, at jeg gider at lave en kop. Og det er en stor ting for en som mig, selv om den stadig skal have en lille klat honning, før det glider ned ;)

Foto: ilovebeauty.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar