søndag den 19. august 2012

Earth Lovers

Før I læser om dette produkt, vil jeg bare lige advare jer om, at indlægget er præget af en stor og altafgørende duftrus, som har påvirket bedømmelsen af produktet uendeligt meget. Sådan. Nu er I advaret. For jeg ELSKER duften af citrongræs. Duften kan blandt andet opleves i den lidt for lækre (og dyre) Rub N' Buff Salt Scrub fra Ole Henriksen, hvis duft jeg også bliver en smule beruset af. Derfor var der ingen tvivl om, at min The Body Shop Earth Lovers Shower Gel udover pære skulle have lige netop denne duft, selv om der også var mange andre fine varianter og desuden en parfumefri til de sarte. Men mindre sarte sjæle synes måske min favorit er okay, fordi den er fri for sulfater, parabener, farvestoffer og sæbe. Det er også værd at notere, at denne 100% nedbrydelige bodyshampoo er puttet i en 100% genanvendelig plastikflaske. Her får man altså et kropspleprodukt, som bare er godt. Godt for naturen, godt for din hud og ikke mindst godt for din lugtesans. Skynd dig ned og køb den. Måske møder du mig - i gang med at købe en ny ;)

Læg lige mærke til den fine baggrund

Ren samvittighed + en ren krop = ren fornøjelse

Konsistensen er tynd, men lækker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar