søndag den 12. august 2012

Gold finger

Da jeg skrev om denne gyldne lak fra Sephora, kom jeg i tanke om en anden gylden favorit, som jeg endnu ikke har anmeldt her på bloggen. Den er fra Gosh, og udover nummeret 554 hedder den noget så enkelt som "Gold". Det fede ved denne lak er for det første prisen, som er cirka 60 kroner for en normal størrelse, og så er der også det plus, at den er formuleret uden en masse skadelige stoffer. Der er jo også lige farven. Jeg synes, at den er virkelig pæn, og så er den dejlig nem at fordele på neglen - næsten idiotsikker hvis du spørger mig. De små partikler af guld er helt perfekte, og det var netop derfor, jeg købte den. Efter min mening er alt for mange guld neglelakker fyldt med kæmpe store stykker af guld, og det kan jo også være meget pænt en gang i mellem, men jeg trængte altså til lidt variation. Det ser også godt ud, hvis man først lægger et lag Gosh, og derefter putter et lag lak med store guldstykker på :)

Sådan her ser den lille guldklump ud

Her ser I den på (et lag)

Og her har jeg kombineret den med en nude lak

Ingen kommentarer:

Send en kommentar