fredag den 10. august 2012

Hawaiian Tropic

Har I været flittige med solcremen denne sommer? Lige meget om I (fy skamme!) er blevet skoldede eller ej, så er det altid en god ting, at smøre sig ind i aftersun efter en solrig dag. Det virker kølende og reparerende på en hud, som på grund af solen ofte trænger til masser af fugt. Til det formål har det eksotiske mærke Hawaiian Tropic lavet en lækker body butter, som gør alt det, en lækker aftersun bør gøre. Jeg har både testet den på normal og (jeg skammer mig...) solskoldet hud, og den giver altså en dejlig kølende effekt. Duften skulle jeg lige vænne mig til, mest fordi jeg egentlig ikke bryder mig om kokos, og derfor var det jo også en smule åndssvagt at købe lige præcis denne udgave, som altså hedder Exotic Coconut. Men jeg har efterhånden accepteret duften, og ellers kan man jo købe en anden fra serien. Det bedste ved denne aftersun er uden tvivl konsistensen, da den er så lækker at smøre på. Har du ikke lige mod på at købe en decideret aftersun, så giv i stedet huden fugt med en god bodylotion/creme/olie. En bonus ved det er, at en velfugtet sommerhud eftersigende skulle holde på farven længere :)

Ja, den lugter (dufter) af kokos

Body butter... Det ligner i hvert fald smør

Lækker aftersun til tørstig hud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar