onsdag den 29. august 2012

I love dry oils

Jeg har nok nævnt et par gange, at jeg elsker olier. Af samme grund har jeg efterhånden haft hår, krop og negle i en del forskellige versioner, men jeg havde faktisk aldrig prøvet tørolie, selv om der jo egentlig findes mange af dem. Tørolier har den fordel, at de ikke fedter på samme måde som almindelige olier. Jeg var derfor helt ny på området, da jeg skulle teste Nuxe Huile Prodigieuse Shimmer Oil - en populær olie, som både fås med og uden glimmer. Min er så med glimmer, og jeg fandt hurtigt ud af, at det ser ret så pænt ud på en lækker solbrun hud (har jeg læst, min hud ligger en smule uden for den farveskala), men den kan selvfølgelig bruges til alle hudtoner - og så er den i øvrigt uden parabener. I starten fandt jeg konsistensen en smule underlig, det er dog ikke et problem, hvis man påfører olien hurtigt efter badet, huden skal helst være en smule fugtig, så olien holder på fugten. Det giver en dejlig blød hud. Brug den når du skal til fest, eller når du bare gerne vil se ekstra godt ud. Jeg har fået masser af mod på at prøve andre tørolier, for det varer desværre ikke længe, før denne lækre flaske fra Nuxe er tom ;)

Der var engang, hvor flasken havde hvide bogstaver, men de gled af...

Smukt ser det ud, og så slipper man for fedteri

Her har jeg fordelt den ud på hånden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar