tirsdag den 14. august 2012

I love it!

Tja... jeg måtte bare skrive I love it. For er det ikke den sætning, man forbinder med navnet/brandet Ole Henriksen? Jeg er i hvert fald vild med manden som person, og derfor ville jeg finde ud, om jeg kunne blive lige så glad for hans produkter. Det er stadig for tidligt til, at jeg kan anmelde hudplejeprodukterne (men indtil videre er jeg ikke skuffet), så derfor tænkte jeg, at læbeproduktet African Red Tea Lip Salvation ville være godt til første anmeldelse. Det er en læbebalsam, som er uden vaseline, og vi kunne sikkert starte en lang diskussion om petrolatums virkning i skønhedsprodukter, men faktum er, at jeg altid går uden mineralske olier. I stedet får du i dette produkt en fin ekfolierende effekt, som jeg især er glad for om aftenen, inden jeg går i seng. Derudover giver den røde læbebalsam også læberne et fint rødligt skær, der pynter ganske fint efter påsmøring om morgenen. Duften er også bare fantastisk. Det er absolut et af de bedste produkter, jeg har prøvet til læberne, men prisen er så også derefter (ca. 155 kr.). Jeg ved, at man kan få mange andre gode læbeprodukter, følelsen af at smøre et luksuriøst produkt på læberne kan dog ikke undervurderes. Lige for tiden overvejer jeg da også at investere i andre lidt dyre læbeprodukter - for eksempel fra Rudolph Care og Nuxe. Indtil da vil jeg nyde min Ole Henriksen :D

En fin lille krukke, designet som kendetegner Oles produkter

Den ser lidt lækker ud, men smagen er ikke god. Har jeg hørt...

Konsistensen er grynet, og læberne eksfolieres på en dejlig blid måde




Ingen kommentarer:

Send en kommentar