fredag den 24. august 2012

Instant Refresh

Tørshampoo... Jeg kan slet ikke fatte, at jeg før måtte klare mig uden denne geniale opfindelse - især når man som jeg har pandehår, der elsker at klistre sig mod min pande. Hvor mit hår før var fedtet allerede på andendagen, så kan jeg nu nøjes med hårvask to gange om ugen. Det har gjort mit hår sundere og min hverdag lettere. Det eneste problem er blot, at mit store forbrug af tørshampoo er hårdt for pengepungen. Derfor er jeg konstant på jagt efter nye billige alternativer, og jeg kan vist godt snart sige, at jeg er ved at være lidt af en ekspert på området, men derfor må I jo altid gerne komme med gode bud på nye tørshampooer. Mit nyeste fund er tørshampooen fra TRESemmé, som både findes til fint samt normalt til fedtet hår. Den sidstnævnte passer bedst til mit hår, omend den har en tendens til at gøre håret en smule hvidt, jeg har dog set værre eksempler. Det bedste ved dette produkt er helt klart duften, der ikke er nær så kraftig som fx dette produkt. Jeg kan varmt anbefale denne tørshampoo, medmindre man virkelig er mørkhåret, for så kan jeg godt forestille mig, at det grålige skær bliver for voldsomt. Mit egen hårfarve er i øvrigt lysebrun :)

Læg lige mærke til den matchende lak ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar