tirsdag den 7. august 2012

Liquid eyeliner

Jeg er faktisk gået hen og blevet ret glad for flydende eyeliner. Som jeg tidligere har skrevet her , så er eyeliner (især sort) ikke noget, som jeg normalt har været ekspert i, men den flydende udgave har altså givet mig blod på tanden. Derfor var det ikke svært for mig at vælge, hvilket "cruelty free" produkt jeg skulle investere i fra The Body Shops samarbejde med modellen Lily Cole. Jeg valgte rent faktisk kollektionens flydende eyeliner. Godt nok er den ikke sort, men en krads lilla, som helt sikkert godt kan tiltrække opmærksomhed - især hvis den ikke er lagt pænt. Men jeg kastede mig ud i projektet, og jeg er faktisk tilfreds med mit forsøg. Eyelineren er super nem at arbejde med, og farven er bare skøn. Hvad synes I om resultatet? Og har I set min nye header? :)

The Body Shop Lily Cole Liquid Eyeliner

Lilla eyeliner og to lag sort mascara

Winged eyeliner




Ingen kommentarer:

Send en kommentar