søndag den 16. september 2012

Black Diamond

Nogle ting i makeuppungen bør man prioritere højere end andre. Det gælder for eksempel makeuppenslerne, som jeg mener har stor indflydelse på det resultat, man gerne vil opnå med sin makeup. Dyre pensler er ikke nødvendigvis gode pensler, men nogle vil måske alligevel mene, at de 150 kroner, som jeg gav for min kabuki børste, er mange penge for et bundt hår. Her kommer alle mine argumenter for, at den (og to andre børster fra Nilens Jord) rent faktisk er pengene værd: For det første er de jo fantastisk smukke! Alle Black Diamond pensler fra Nilens Jord er sorte, og så er de dekoreret med fine "diamanter". Det gør dem særdeles flotte til makeupbordet. Derudover er de syntetiske hår virkelig bløde, og det er bestemt en god ting, da man jo rører huden med børsterne, og derfor nok ikke har lyst til en stikkende fornemmelse. Penslerne er især gode sammen med mineralmakeup, og de giver et rigtig godt resultat. Til sidst er det værd at nævne, at holdbarheden på penslerne også er i top. Jeg har haft penslerne i snart et år, og med regelmæssig vask forbliver de som nye. Min samling af Black Diamond pensler kan i hvert fald kun gå en vej, og det er frem mod flere pensler :)

En lille, men lækker samling

Denne børste bliver brugt til (mineral)bronzer

Her er en god ven til påføring af øjenskygge

Og denne pensel bruges også til øjnene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar