lørdag den 1. september 2012

e.l.f.

I rigtig mange tilfælde får man, hvad man betaler for. Jeg mener, det er vel også yderst rimeligt, at man får noget for pengene, hvis man har investeret i et dyrt produkt. Men derfor bliver jeg alligevel glad, når det så lykkedes¨mig at finde noget, som har de dyre produkters kvalitet uden at have deres pris. Sådan et produkt er min Powder Brush fra e.l.f., som jeg bruger til at påføre alt fra mineralpudder til bronzer. Den minder utroligt meget om en lækker børste fra Nilens Jord, forskellen er blot de ca. 120 kroner ekstra, som du sparer ved at vælge e.l.f. børsten. Og denne børstes kvalitet er altså suveræn. Den ligger godt i hånden, og så er den rar at børste på huden. Hvis du husker at vaske og passe på den, så har du for 34,50 en perfekt følgesvend til de fleste former for pudder. I øvrigt vil jeg bede jer om at huske det med at vaske børsten. I må huske på, at der kan sidde mange bakterier på sådan en, og dem har man vel ikke lyst til at påføre sit ansigt? Jeg vasker (for det meste) altid mine makeuppensler en gang om ugen, især fordi en uren hud som min bestemt ikke har brug for flere bakterier. Men det samme gælder alle andre hudtyper, så sørg i det meste for at vaske dem mindst en gang om måneden :)

Desværre var skaftet lidt ødelagt, da jeg modtog den, men selve børsten virker nu fint. 

Der er ingen undskyldninger for ikke at købe den! http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~136.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar