fredag den 21. september 2012

Hoola

Selv lyse personer som mig har engang imellem brug for lidt farve i kinderne. Jeg har dog det problem, at mine kinder blusser op i løbet af dagen, og ikke nok med at det er super irriterende, så gør det også, at blush i mit tilfælde virker en smule overflødigt. Så er det godt, at der findes noget så fantastisk som bronzer. Ikke kun til at give kinderne et strejf af sommer, men også lidt at give ansigtet lidt kontur. Jeg er gået hen og blevet rigtig glad for en bronzer, som mange af jer garanteret allerede kender - nemlig Benefits Hoola Bronzer. Den medfølgende børste har jeg ikke kunne bruge til så meget, men selve bronzeren er bestemt pengene værd. Det er altså en lidt dyr bronzer, men er man heldig, kan man finde den på nettet til omkring 200 kroner. Indpakningen er virkelig fin, og så er der et spejl i låget. Det bedste ved denne Bronzer er dog den naturlige farve, som passer til de fleste. Den lægger sig pænt, og så giver den bare en sund og solkysset glød. A lot of benefits! ;)

Uhh den er pæn

Min favorit bronzer

Naturlig glød

2 kommentarer:

  1. Åh Benefit. Big time love, Pernille!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare fantastisk, at vi endelig har fået Sephora (og dermed også Benefit) til Danmark :D

      Slet