onsdag den 31. oktober 2012

eye LINER stylo

Jeg kan huske, at min mor for nogle år siden var medlem af postordrefirmaet Oriflame, og jeg nåede da også at bestille et par gange sammen med hende. Dengang var der ikke rigtig nogen af produkterne, som fangede min opmærksomhed, men jeg skal da lige love for, at det har ændret sig! For det første kan man nu købe produkterne via deres hjemmeside oriflame.dk, og det er i mine øjne en rigtig god ting. For det andet fik jeg med GOODIEBOX september en sort flydende eyeliner (og et øjenbrynssæt, som jeg endnu ikke har fået testet) - det fantastiske ved GOODIEBOX er netop, at man får prøvet ting, som man måske aldrig selv ville have købt. Oriflame Beauty Eye Liner Stylo er en flydende eyeliner, der påføres via den fine påføringsspids. Eyelineren er uparfumeret og kan også fås i brun. Jeg synes, at den er super til at lave winged eyeliner, den kræver dog lidt øvelse, da eventuelle fejl hurtigt tørrer ind og kan være svære at fjerne. Produktet koster 110 kroner, og er det noget for jer, så kan den købes lige her.

Sort eyeliner kan få vipperne til at se mere fyldige ud

Winged eyeliner

Lækkert produkt fra Oriflame

Og så lige et nærbillede

Den tynde spids sikrer en mere præcis påføring

En super fin eyeliner


Ingen kommentarer:

Send en kommentar