fredag den 12. oktober 2012

it's time to rock!

Som nævnt i sidste indlæg var jeg for et par uger siden i Sephora Fields, og her var jeg så heldig at få valget imellem tre gratis neglelakker fra Sephora Collection. Jeg valgte it's time to rock!, og det er jeg glad for. Den er nemlig super flot, især til en aften i byen eller hvis man bare vil gøre hverdagen lidt mere festlig. Holdbarheden er som Sephoras andre lakker fantastisk, og igen er der den virkelig gode pensel. Med den kan selv de mest fummelfingrede få fine negle. Farven er lidt svær at forklare, men det er en slags blå/grå/lilla lak, som indeholder en masse glimmer. Om man vurderer farven som blå, grå eller lilla kommer an på lyset, fint ser det i hvert fald ud. Har I lyst til at se flere af Sephoras smukke lakker, så læs mere her, her og her. Nåede I også at få en gratis neglelak, parfume eller læbepomade i Sephora Fields? :)

Jeg elsker glimmer

5 ml er perfekt til de fleste

Der er lidt rock chick over denne nuance

Kan I se det smukke glimmer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar