tirsdag den 2. oktober 2012

SPARITUAL

Skifter man ofte neglelak, så vil man hurtigt finde ud af, at neglene ikke ligefrem har godt at det. En negl består af plader, og disse plader har brug for masser af fugt for ikke at blive ødelagt. Pladerne bliver nemlig holdt sammen af neglens naturlige olier, men ved udtørring kan det være nødvendigt at tilføje neglene mandelolie, abrikoskernelolie eller en anden for for plejende olie. Derefter er det vigtigt at huske en god basecoat, inden farvet lak påføres. Jeg foretrækker at bruge Protein Boost fra SPARITUAL, der faktisk også kan fungere som en plejende kur uden at bruge neglelak. Basecoat har altid været en del af min hjemme manicure, men jeg kan virkelig både se og mærke en forskel efter, at jeg har skiftet min tidligere basecoat ud med Protein Boost. Selvfølgelig kan mine negle stadig knække engang i mellem, nu sker det bare ikke så tit. Mine negle føles stærkerere og sundere, og jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan en anden basecoat skulle kunne overgå SPARITUALS Protein Boost. I'm in love <3

Her anvendt som basecoat under Essies Bikini So Teeny

Mit lille mirakel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar