lørdag den 6. oktober 2012

Touche Éclat

Tro det eller ej, men jeg har faktisk aldrig ejet en af de hypede Touche Éclat concealere. Det er ikke fordi, den ikke er god, jeg har bare ikke rigtig brug for den slags. Foundation har jeg til gengæld ofte brug for, og derfor prøvede jeg Yves Saint Laurent Le Teint Touche Éclat Foundation. Denne foundation er lavet efter de samme lysgivende principper som concealeren, og den skulle eftersigende give alle hudtyper en helt fantastisk glød. Jeg må indrømme, at glød ikke umiddelbart er det, jeg går efter til min fedtede hud, men nu havde jeg hørt så meget godt om netop denne foundation, så jeg MÅTTE bare prøve den. Og den ER vidunderlig. Den giver nemlig lige præcis masser af glød - også til fedtet hud. I stedet for en fedtet overflade giver den mig et lækkert shine, og det kan vi godt lide. Prisen er lidt pebret ja, og på min hud holder den ikke alt for længe, men dækkeevnen er fin og så er der jo det med den fantastiske glød. Desuden findes de i et kæmpe farveudvalg, så der både er til de helt lyse og helt mørke hudtoner. Prøv den  :)

Smut ned i Matas og bed om en prøve, det må man godt med dyre foundations



Ingen kommentarer:

Send en kommentar