mandag den 22. oktober 2012

treatment 1

Så er jeg tilbage efter en dejlig efterårsferie! Jeg håber, at jeres ferie også har været fantastisk, hvis I altså har været så heldige at have fri. Nu synes jeg, det er på tide, at jeg får anmeldt en af mine absolutte favoritter til håret, der er fra Purely Professional. Jeg var nemlig så heldig at modtage en lækker prøve på treatment 1, og det er jeg dem evigt taknemmelig for. Produktet anvendes i tørre spidser som en leave-in treatment, den skal derfor ikke skylles ud. Og der er bestemt heller ingen grund til vaske den skønne kombination af blandt andet kokosolie og hvedeprotein væk, da det er en virkelig effektiv fugtbombe, der giver masser af næring. I modsætning til mange andre fugtgivende hårprodukter synes jeg rent faktisk, at produktet her giver en længerevarende virkning, og det kan vi jo godt lide. Som Purely Professionals andre produkter indeholder treatment 1 hverken parabener, parfume, allergifremkaldende stoffer eller alt muligt andet, der ikke er godt for krop og miljø. Prisen er desværre lidt høj - helt præcist 245 kroner for 150 ml, men til gengæld får man et virkelig godt produkt, der i øvrigt holder i rimelig lang tid. Jeg har således endnu ikke tømt den lille prøve, som Purely Professional var så vidunderligt søde at sende til mig <3

En sød lille prøve

Lækkert, enkelt og eksklusivt design

Man behøver kun en lille klat for at opnå store resultater

Ingen kommentarer:

Send en kommentar