torsdag den 1. november 2012

SENSE & CARE

Denne creme har jeg efterhånden haft længe, men jeg har først rigtig fået brug for den nu. Det er ACO Sense & Care Rich Care Hand Cream, som jeg fik i en GOODIEBOX for mange måneder siden. Håndcremen kommer i den fineste lyserøde tube, som giver den et lidt piget look. Duften er okay, men den kunne sagtens have været undværet. Det, som gør ACO Sense & Care Rich Care Hand Cream til noget specielt, er helt klart den plejende effekt, som håndcremen har. Konsistensen er tilpas fedtet, den trænger altså hurtigt ind, men har stadig en god virkning. Personligt bruger jeg den hver aften før sengetid. Man kan eventuelt sove med et par bomuldshandsker over cremen, det forstærker den blødgørende effekt. På den måde husker jeg, at få den brugt mindst en gang om dagen. En anden god huskeregel er at stille håndcreme ved badeværelsesvasken, da vaskning af hænderne kan virke udtørrende, fordi det fjerner hudens naturlige fedtlag. Jeg ved, at mange apoteker også fører denne håndcreme i en mindre størrelse, så hvis man også tager den med sig i tasken, burde tørre hænder være fortid <3

Den er fin

ACO det samme mærke som Cosmea

Lækker konsistens

2 kommentarer: