torsdag den 27. december 2012

Experimenting

Med 1 neglelak kan man lave et flot look. Med 2 neglelakker kan man lave mange. Og tilfører man så glitter, sten eller andre finurligheder, så kan man skabe sit helt eget personlige look. Som en del af mine mange overspringshandlinger under arbejdet med en stor gymnasie opgave i sidste uge (ups..), fik jeg pludselig lyst til at lege lidt med min (støt voksende) samling af neglelakker samt tilbehør. De lakker, som jeg brugte, er Diva Diorific fra Dior, Addictive Plum fra L'Oréal, Gold Fever fra Gosh, mere guld med Gold finger fra Sephoras neglekollektion, en silver shatter neglelak fra OPI og så en hvid neglelak til at lave prikker. De kan i øvrigt laves med en almindelig hårnål, hvis man ikke lige har et såkaldt "dotting tool" i nærheden. Jeg håber, at I kan lide resultatet :)


En god blanding af guld, sort og sølv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar