mandag den 24. december 2012

Merry Christmas!

Skal I have flotte røde læber i aften? Så glem ikke liplineren, der indrammer læberne på smukkeste vis. Enten kan man starte med at tegne læberne op med den, eller også er der den mulighed, at man kan påføre den efter læbestiften. Hvad end I vælger, så er rød jo den perfekte farve til juleaften, og selv er jeg netop nu i gang med at lakere mine negle med Malice - den fine mørkerøde lak med glimmer fra Chanels julekollektion. Med hensyn til liplinere kan jeg anbefale Couleurs Nature Læbepen fra Yves Rocher, som jeg selv har i 03 Rød. Den er billig (49 kroner), og så er den bare god. Så er der vist ikke meget mere at skrive end at jeg ønsker jer alle sammen en fantastisk jul med masser af gode (skønheds)pakker ;)

Couleurs Nature Læbepen 03 Rød
 

Glædelig jul <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar