mandag den 3. december 2012

Sexy Pulp Volume Gloss

Hvis I endnu ikke kender til det franske mærke Yves Rocher, så tag et kig på yves-rocher.dk. Her finder man alt fra bodyshampoo til neglelak, men det er nu deres makeup, som mit hjerte banker ekstra meget for. Tag nu for eksempel Yves Rocher Sexy Pulp Volume Gloss. Et let og lækker sag, der er alt andet end klistret. Sexy Pulp Volume Gloss fås i flere smukke farver, og selv ejer jeg to: 03 Rosa (mini) og 07 Guldbeige. Den rosa gør sig godt til et friskt og fint look, og så er størrelsen perfekt til selv den mindste taske. Guldbeige bruger jeg ofte til kraftig øjenmakeup, fordi den neutraliserer læbernes naturlige farve. På den måde undgår man, at læberne tager al opmærksomheden fra øjnene. Jeg ved ikke, hvordan I har det, men jeg kan bedst lide at skabe fokus på enten øjne eller læber - og aldrig begge ting på samme tid. Det kan hurtigt virke voldsomt. Hver lip gloss har derfor sin egen lille funktion i min makeuptaske :)

Se de andre flotte farver på yves-rocher.dk

Mini Sexy Pulp Volume Gloss 03 Rosa

Sexy Pulp Volume Gloss 07 Guldbeige
 
Bløde applikatorer, som sikrer en behagelig påføring
 
Og så lige et nærbillede af farverne
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar