tirsdag den 15. januar 2013

GOSH Volume Lip Shine




Når det kommer til lip gloss, så er mine favoritter bestemt til at betale. Jeg har det nemlig sådan lidt med lip gloss, at de alligevel ikke bliver siddende længe nok til, at jeg vil betale i dyre domme for dem. Derfor er jeg blevet rigtig glad for Volume Lip Shine fra danske GOSH , som er med SPF 10 og uden parabener, hvis det er noget, man sætter pris på. Mine to varianter hedder 03 Cherry Blossom (den lyserøde) og 04 Juicy Orange (den orange). Begge produkter giver et lækkert "glossy" look, men uden at virke fedtede på læberne. Jeg foretrækker lip gloss med denne slags applikatorer, fordi de både er præcise og dejligt bløde. Og så får man en pæn antydning af farve, som også gør sig godt over en læbestift i samme nuance. Duften er fin, og de koster omkring 90 kroner i matas. Har I en favorit lip gloss? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar