søndag den 27. januar 2013

Pamper me

Søndag. Det har været en hård uge, vi skal i gang igen i morgen og den vinterramte krop kunne efterhånden godt trænge til en hjælpende hånd. What to do? En omgang hjemmespa er svaret. Et par timer på badeværelset skal ikke undervurderes - det er sundt for både krop og sind. Men hvordan gør man egentlig? Jeg startede med at tænde et lækkert duftlys, som er fra det økologiske og luksuriøse mærke Neom. Så begyndte jeg at fylde vand i badekarret, der efterfølgende fik et magiske dyp med Magic Wand fra LUSH. Godt placeret i badekarret og med dejlig musik i baggrunden fik først læberne en tur med min lip scrub fra LUSH og derefter brugte jeg en bodywash, som også er fra LUSH (LUSH anmeldelse her). Min nye bodyscrub fra Soap & Glory gjorde min krop ligeså fin som læberne, og så var jeg ellers blød som en baby! Husker I at passe på jer selv her om vinteren? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar