mandag den 28. januar 2013

Soap & Glory

Så I mit indlæg fra i går, hvor jeg omtalte en særdeles lækker bodyscrub fra Soap & Glory? Hvis ikke så kan I læse det via et enkelt klik lige her. Soap & Glory er et fantastisk mærke, som man desværre ikke kan få i Danmark, så glæden var stor, da jeg stødte på produkterne i løbet af min tur til Berlin :D Det var utroligt svært at vælge imellem alle de skønne produkter, men jeg endte altså med at købe Sugar Crush Bodyscrub og en håndcremen Hand Food. Min nye bodyscrub dufter af lime, og jeg kan simpelthen ikke lade være med at tage et lille snif op til flere gange i løbet af dagen ;) Hand Food trænger ind i huden på ingen tid, og det er noget, jeg sætter stor pris på. Samtidig er den også virkelig god til vintertørre hænder - faktisk blev den min redning i Berlin, hvor jeg havde glemt at tage en håndcreme med. Jeg er vildt imponeret over mine to første Soap & Glory produkter. Hvad synes I om mærket? :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar