tirsdag den 29. januar 2013

the dream team

This Works. Det er da noget af et statement? Jeg havde derfor store forhåbninger, da the dream team fra netop This Works kom med posten. Kittet består af en deep sleep stress less roll-on, som skal rulles på pulspunkterne og en deep sleep pillow spray der, som navnet angiver, skal sprayes på hovedpuden. Produkterne indeholder en kombination af forskellige æteriske olier (fx lavendel), der efter sigende skulle kunne give en bedre søvn. Og hvis der er nogen, som har brug for mere søvn, så er det vist mig - jeg har altid haft underlige sovevaner. Desværre har jeg ikke oplevet en forbedring i forhold til min søvnkvalitet, men det havde jeg jo nok heller ikke forventet. Det, som produkterne kan er at dufte virkelig godt, og det er for mig en stor ting, når man tager i betragtning, at jeg normalt hader duften af lavendel. I dette tilfælde er lavendelduften mere "ren", og det kan jeg godt lide. The dream team kan være et fint alternativ, hvis man ikke er til duftlys og røgelsespinde, og så synes jeg i øvrigt, at kittet er en perfekt gaveide. Produkterne kan købes enkeltvis og i full size på asos.com :)http://www.asos.com/Women/Beauty/A-To-Z-Of-Brands/This-Works/Cat/pgecategory.aspx?cid=14749





Ingen kommentarer:

Send en kommentar