lørdag den 5. januar 2013

Urban Decay Naked Palette 2

Så kommer den endelig: Min anmeldelse af Urban Decays Naked Palette 2. Jeg tænkte, at det var meget aktuelt, hvis man har set den nye Naked Basics palette, men er i tvivl om mærkets kvalitet. Til det kan jeg kun svare, at kvaliteten på disse øjenskygger er fantastisk! Farverne er intense samt holdbare - især hvis man bruger dem sammen med Primer Potion, som er fra samme mærke (anmeldelse følger snarest). Med Naked Palette 2 får man 12 forskellige øjenskygger, der alle sammen fungerer perfekt, hvis man er til det mere neutrale look. For en pige som mig, der er besat af flotte og ofte markante farver til læberne, er det flot med øjenskygger, som ikke er for kraftige. Og så kan man med den tilhørende pensel, der i øvrigt også er ganske udemærket, lægge en fin sort streg, hvis man bruger farven blackout. Jeg er vild med disse øjenskygger og vil næsten gå så langt som at påstå, at den er alt man behøver, hvis man altså er til de neutrale farver <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar