torsdag den 28. februar 2013

Essie Winter 2012

Det her er lidt pinligt. Jeg lægger rent faktisk et indlæg om to af lakkerne fra Essies vinterkollektion ind DAGEN FØR kalenderen officielt siger forår ;) Men på bloggen skal de, så her er en anmeldelse af Beyond Cozy og Snap Happy. Sidstnævnte var den, jeg var længst tid om at få testet - den minder alt for meget om mange af mine andre lakker. Men bortset fra det, så har den en flot rød farve, som jo nok er en klassiker hos de fleste :) Beyond Cozy var for mig det absolutte musthave fra kollektionen, fordi det flotte glimmer dækker perfekt efter blot to lag. Den er noget helt specielt og meget smuk at se på. Sådan lidt en kombination af både sølv og guld alt afhængigt af lyset. Så fik jeg endelig anmeldt dem - nåede I også at få fat på noget fra Essies vinterkollektion? :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar