onsdag den 6. februar 2013

Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner

Jeg bliver bedre og bedre til det der med at lægge eyeliner. Tidligere var det ellers noget, som jeg konsekvent undgik, men nu er det efterhånden noget, som jeg bruger hver dag. Jeg føler mig faktisk lidt nøgen uden ;) Der findes jo utroligt mange slags eyeliner - jeg nævner i flæng: tusch, pen, kohl.. Og så er er der gel eyelineren. Det fantastiske ved netop denne type liner er, at man har god mulighed for at styre farven, og dermed bliver stregen mere præcis. Den ultimative gel eyeliner skulle eftersigende være fra Bobbi Brown, men prisen gjorde altså, at jeg måtte lede efter billigere alternativer. I den sammenhæng stødte jeg på Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner. Den fås faktisk i to versioner, men her må jeg ærligt indrømme, at jeg ikke kender forskellen. Min version er i hvert fald super god, jeg har seriøst aldrig kunne tegne så lige streger, som jeg kan med denne gel eyeliner. Selv på mine fedtede øjenlåg er holdbarheden fin (dog ikke 24 timer som produktet lover), og så er det første gang, at jeg rent faktisk er ganske tilfreds med den medfølgende pensel. Jeg mener, oftest er de desværre bare skrammel, men denne pensel er bestemt noget værd - især når man tager prisen i betragtning. Prisen for dette lille vidunder er nemlig små 90 kroner, og til den pris kan man vist ikke andet end at elske, når kvalitetsprodukter kan fås til budget priser :D









Ingen kommentarer:

Send en kommentar