lørdag den 2. februar 2013

NEOM Refresh Home Candle

Jeg har længe haft lyst til at tænde et duftlys fra engelske NEOM, men jeg må indrømme, at prisen holdt mig fra at investere i et. For jo det er en investering, når vi snakker flere hundrede kroner for et enkelt lys. Men så var det, at jeg stødte på rejsestørrelserne fra samme mærke, og så var jeg solgt - og det samme var lyset i duftvarianten Refresh hurtigt efter at jeg havde spottet det ;) Refresh har en rar duft af citron og basilikum, og alle NEOMS lys er lavet på vetabilsk olie og æteriske olier. Det giver et mere "rent" lys, som brænder utroligt pænt. Alt i alt synes jeg, at NEOM er et super godt bud på noget, der kan skabe en smule luksus i hverdagen. Så mangler vi bare en lækker bodyscrub, et fyldt badekar og MASSER af alenetid ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar