mandag den 4. februar 2013

Pure Color Lipstick # 70 Coral Fantasy

Det er ikke nemt at være mine læber lige for tiden. Mens jeg konstant har lyst til at smække farve på dem, kæmper de en hård kamp imod vinterens bidende kulde. Når de så endelig er bløde nok til, at jeg kan påføre læbestift uden, at det sætter sig i de knap så klædelige tørre flager, så vælger jeg ofte Coral Fantasy fra Estee Lauder - en smul koralrød farve, som (synes jeg) får min ansigt til at lyse helt op på en ellers så mørk og kold vinterdag. Pure Color læbestifterne holder godt, og selv om de er forholdvis matte, er de ikke nær så udtørrende, som mange andre læbestifter fra denne kategori. Med hensyn til den ret så prangende farve kan jeg sagtens forstå, at det kan virke voldsomt for jer, der ikke er så vant til det. Men her vil jeg anbefale, at man starter med blot at duppe farven på læberne, så man kan lære sig selv at kende med lidt mere farve. Hvis I har mod på at prøve, så kan Estee Lauders Pure Color læbestift fås i matas til 245 kroner :)





 
 



2 kommentarer: