torsdag den 7. februar 2013

Real Nail Polish Strips

Dagens indlæg bliver måske lidt kortere end normalt, for jeg vil egentlig bare vise jer de fine neglestickers fra Sally Hansen, som hedder Salon Effects Real Nail Polish Strips. Jeg har før leget med neglestickers, men de her er anderledes, fordi de er lavet af rigtig neglelak på strips. Det forbedrer holdbarheden, idet de fæstner sig til neglen på en helt anden måde. På mig holdt de ikke 10 dage som lovet, dog gik der hele tre dage, før de begyndte at skalle af. Her har jeg kombineret mine neglestickers med den fantastisk smukke Addictive Plum fra L'Oréal, den har jeg anmeldt her. Desværre kan jeg ikke huske navnet på netop dette mønster, men jeg ved, at Sally Hansen Salon Effects Real Nail Polish Strips sælges i matas til 90 kroner - og i skrivende stund kan man få 2 for 100 :D

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar