søndag den 10. februar 2013

Valentines Day

Jeg ved godt, at der er nogle dage til Valentines Day, men hvis I læser mit indlæg i dag, så er I jo forberedt ;) Jeg har tilbragt dagen i et boblebad sammen med min kæreste og lyserøde cupcakes, og i den anledning havde jeg pakket nogle skønne produkter, som er perfekte med deres romantiske farver. Kittet indeholdt mini shampoo og conditioner fra Redken, der dufter virkelig godt. De giver rigtig god pleje til farvet hår, men mit hår kunne altså også sagtens bruge dem :) Matas Granatæble Bodylotion og Bodyshampoo dufter vidunderligt, og så er de små størrelser gode til tasken. Til sidst har vi Ole Henriksens African Red Tea Lip Salvation, der er en mildt eksfolierende læbebalsam - så er de bløde kysselæber sikret <3 Gør I noget ekstra for at pleje jer selv her op til Valentines Day? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar