mandag den 11. marts 2013

Lancôme Vernis in Love 501 Aquamarine

I forbindelse med Eurowoman & Lancôme eventet (læs mere her) modtog jeg en fin goodiebag, som udover lækker hudpleje fra Lancôme indeholdt en petroleumsblå neglelak fra samme mærke. Vernis in Love neglelakkerne har en god størrelse, som gør det muligt at købe flere forskellige farver med god samvittighed ;) Penslen er ligesom holdbarheden fin, og de fleste af farverne er super flotte. Har I set dette års forårskollektion? Den er virkelig pæn. Aquamarine er ikke en farve, som jeg normalt selv ville vælge, da jeg oftest er til enten pasteller eller meget klare farver, men jeg kan egentlig meget godt lide den :) Og så er jeg i øvrigt vild med den lille rose på glasflasken <3 Pris: 130 kroner i matas.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar